sâmbătă, 2 aprilie 2011

Talentul face ravagii!

Deciiiiiiiii, ca romanii au talent tot auziti in ultima vreme, dar ca pe mine ma chinuie talentele e ceva nou..chiar si pentru mine.
Mai nou desenez, pictez si mai si compun cate o melodie care, din coicidenta, seamana izbitor de mult cu melodiile de la Bon Jovi.
Dar sa ne oprim la faza cu desenatul. Deci, ce face omu` cand n-are de lucru? Deseneza. Eu am desenat azi pe Sebastian Bach si sincer, nu stiu daca mi-a iesit sau nu. Mi se pare ca ochii nu se uita in aceasi directie, dar in fond, nu sunt o experta. Vreti sa-mi vedeti opera? Uitati-o!
Bine, scanner-ul  meu nu este chiar cel mai performant posibil si pare-mi-se ca in realitate arata mai bine.
Oricum, uite si originalul.
 Oricum, macar m-am distrat desenand.
Morala: desenati, face bine la minte.

Morala2, morala la fiecare postare, Keep BonJoving!

2 comentarii:

  1. Desenezi foarte frumos :).
    Cum se zice,ai talent ;;) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc >:D<
    Eu inca nu sunt chiar multumita de el, dar avand in vedere ca e primul desen pe care l-am facut vreodata, o sa ma resemnez :)) [toate notele la educaie plastica le-am luat pe teorie asa ca n-am prea avut exercitiu]

    RăspundețiȘtergere