marți, 26 aprilie 2011

Cele mai "sweet" colaborari. [GnR, BJ=Guns N`Roses, Bon Jovi]

Din punctul meu de vedee, of course!
In aceasta postarre voi..posta [stiu, am facut o repetitie] poze [si cateodata video-uri] cu cele mai dragute, din punctul meu de vedere, cu colaborari. Prin dragute ma refer la cum arata ei impreuna

1. Bon Jovi cu Sebastian Bach.


Avem si o poza pentru asta:

















2. Guns N'Roses si Shannon Hoon [Blind Melon. In cazul in care nu stiti despre cine vorbesc aruncati o privire la http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA Nu se poate sa nu fi auzit melodia]. Trupa si Shannon au colaborat in 1991 pentru albumul Use your illision. Shannon a cantat in backing vocals si a chiar si aparut in videoclipul piesei Don't cry [preferata mea de la GnR, daca vine vorba]


Si poza:

















3. Slash si Aerosmith


Si poza: Slash si Steven Tyler















4. Slash, Duff, Steven Tyler, Bono, Billie Joel si altii interpretand  Across the univers

Fara poza. Se vad destul de clar in videoclip :)

5. Bon Jovi, Steven Tyler, Joe Perry


Steven Tyler asta are cam multe colaborari, huh?
Pozeeee:
Jon Bon Jovi si Steven Tyler




















de la stanga la dreapta Jon Bon Jovi, Cher, Desmond Child, Steven Tyler














Richie Sambora, Joe Perry, Steven Tyler si inca 2.












6. Axl Rose ft Queen [Concertul tribut pentru Freddie Mercury, concert la care, am fost surprinsa sa aflu, s-au vandut toate, TOATE, biletele chiar inainte de a se anunta cine va canta in cadrul lui.]


7. Slash ft Queen


8. Bon Jovi ft LeAnn Rimes [nu exact persoana cu care mi-as fi dorit sa aiba un featuring, dar C`est la vie..]


PS: As vrea sa mai mentionez ca dupa ce ca a avut sansa si ocazia de a colabora cu cea mai buna trupa ever [parerea mea] s-a mai si plans prin tabloide ca a racit, din cauza lui Jon, foarte tare dupa ce a trebuit sa filmeze videoclipul ala.

9.  Slash ft Fergie [melodia asta chiar imi place. Subliniez: asta! Nu cover-ele de la Sweet child o mine care  le canta si sincer, nu-i prea reusesc.]


Poza:

















10. Ei, fani ai RnB-ului, iubiti-ma! Bon Jovi ft Rihanna! Livin` on a prayer! EMA 2010! Bon Jovi won the first ever golbal icon award! Si cei care au fost la pretrecerea de dinainte de premii au avut ocazia sa asculte acest duet.

Poza:[cum sa nu fiu geloasa pe Rihanna?]













Ultimele 3 nu sunt chiar cele mai "sweet" avand in vedere ca sunt geloasa pe cele 3.. darrrrrrr, in fond, sunt si ele oameni :)

Per total, scuzati calitatea nu foarte in HD a unor videoclipuri. Cele care nu se vad prea bine sunt filmare de fani ca noi.

Keep BonJoving!
Keep Guns`n`Roseing!

2 comentarii:

  1. Hai ca-ti dau eu motive sa nu fi geloasa pe Rihanna:
    1.E o curva
    2.Arata ca dracu' imbracata ca o rosie stricata
    3.Imitatia aia de freza marca Slash arata ca dracu' pe scafarlia ei...
    Eu te inteleg,si eu as vrea sa fiu pe aceeais scena cu Jon da daca ne punem noi vocile in miscare si-i tipam pamatufei in fata lesina dracu' acolo si Bon Jovi ne iau cu ei=))
    Ma rog...eu am inteles,e Bon Jovi da' e una dintre cele mai tampite "colaborari" ever.Adica...ce legatura are distrusa asta cu ditamai hitu' unei decade?...ma rog,hai ca m-am aprins cam tare,sorry:))
    Revenind la subiect nici porcaria aia cu curva cealalta nu e ceva mai reusita(aici ma refer la Fergie)care...ma rog...si rahatu' ala al rosiei "Rockstar 101" e mai reusit:-J
    Scuze pentru limbaj da cand e vorba de gunoaie de asta intepate nu pot s ama abtin:">

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricum,le-am injurat pe mascatele astea si am uitat sa te laud pentru articol:))
    Felicitari!
    Reusit...

    RăspundețiȘtergere