duminică, 24 aprilie 2011

Cadou de Paste!

Voi incepe prin a va spune ca mi-am primit cadourile, cu mici exceptii si schimbari.
1. Tricoul cu Guns N`Roses s-a transformat in tricou cu Slash. Scrie totusi Guns N`Roses pe el.
Scuza iepurasului a fost ca nu a gasit tricou cu intreaga formatie pe marimea mea. Il cred deoarece mi-am permis sa ma uit prin magazinul de unde s-a aprovizionat el si, intradevar, nu era nici unul mai mic. Si asa, si asta mie putin mare, dar treaca de la mine. E cu Slash, ce-mi mai trebuie alteceva?!

2. Nu am primit! Trebuia sa ma astept! Las` ca-mi iau eu o pereche de blugi normali, un tricou cu oricine, ma duc la croitoreasa si ii zic sa puna moaca de pe tricou pe pantaloni. Las` ca vede Iepurele! Ce, crede ca daca nu-mi da el, eu nu ma descurc?!

3. Chitara, da.. va trebui sa raman totusi la acustica pentru o vreme..

4. Telefon mic si dragut, nu! Am citit totusi odata manualul de instructiuni de la caramida mea, numita prin popor, telefon, si parca totusi nu-i chiar asa rau... Serios, nici calculatorul [laptop de fapt] nu face atatea lucruri cate face face telefonul.
Mentionez ca a fost ideea Iepurasului sa citesc instructiunile. A functionat!

5. Si da, se pare ca la vara zugravim! ALELUIA!  .O sa scap in sfarsit de culoarea asta de Hannah Montana si o sa trec la albastru!

6.Culori de ulei, bifat! De acum o sa pot sa fac pe Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Clito Ruíz y Picasso Lopez, altfel cunoscut si sub numele de Picasso, toata ziua!

7. Si cartea tot nu mi-am primit-o! Iepurele asta nu vrea sa fiu culta, sau ce?

8. Telecomanda in schimb, da! Fara ecran LCD, dar macar e telecomanda! Acum posteriorul meu poate sta linistit fara sa se deplaseze pana la televizor pentru a pune mai incet. Mare lenesa sunt!

9.Bilete la BestFest? Nu! Trebuia sa ma astept! Dar nu-i nimic, le procuram cu ajutorul cadoului numarul 10..

10. BANI! O da! Macar atat! Am bani am valoare! [asta cred ca era o manea ] Oricum, plus inca multe dulciuri, niste cosmetice si o geanta, cam astea au fost cadourile de Paste!

Ia, de care credeti ca ma bucur cel mai mult? De tricoul cu Slash, normal!

Keep BonJoving!
Keep Eastering!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu