miercuri, 20 aprilie 2011

In lipsa mea..

Deci lipsesc 3 zile si cand ma intorc ce aflu?
Ca:

*Un hot, Nicholas J Tracy a intrat in casa lui Jon Bon Jovi din Beachwood, New Jersey, cu gandul sa-si umple buzunarele cu bani si sa traiasca fericit cateva luni.
Dar inainte sa ajunga la Bon Jovi, hotul i-a vizitat si vecinii. In noaptea de marti spre miercuri, baiatul a spart alte patru case.
Nefiind un hot profesionist, Nicholas a uitat sa tina seama de alarmele instalate in imobile. Dupa ce a reusit sa fure sume mari de bani de la vecinii lui Bon Jovi, pentru tanar urma o ultima spargere, unde a si fost prins.
Politistii l-au gasit pe hot in baia lui Bon Jovi, cu toti banii si bunurile furate asupra lui.
 sursa www.bestmusic.ro

* Slash ne anunta ce Velvet revolver nu se vor reuni in cel putin urmatorii 2 ani. 'Duff are trupa sa, eu am trupa mea, Matt are trupa lui...Anul viitor voi inregistra un nou album cu Myles Kennedy iar apoi voi pleca in turneu. Deci pentru cel putin doi ani nu se va intampla nimic cu Velvet Revover. Momentan nu-mi fac griji, trebuie sa mergem mai departe.'
Referitor la zvonurile legate de Corey Taylor, fostul chitarist Guns N Roses a declarat:
'Zvonurile se raspandesc foarte repede multumita retelei de socializare...am lucrat cu Corey Taylor insa lumea a inteles gresit toata situatia. Publicul crede ca el este noul solist. Tot ce am facut a fost sa repetam cu el, a fost ca o auditie. I-am dat cateva piese iar el a scris versurile...apoi am inregistrat.'
'A fost pur si simplu o auditie. Este un solist foarte bun insa nu se potriveste pentru Velvet Revolver...nu el este raspunsul.'        sursa www.metalhead.ro


*Duff McKagan a discutat despre actuala sa situatie financiara, o aluzie la cuvantul 'Loaded
'Da, oamenii cred ca sunt plin de bani. Si totusi trebuie sa muncesc, am o sotie si doi copii. Sunt un om norocos insa nu sunt bogat. Oamenii confunda celebritatea cu succesul financiar. Nu ma ingrop in bani. Noul album Loaded l-am inregistrat pe banii mei. Terry s-a ocupat de disc pe gratis in urma unui parteneriat.'

'Este primul album pe care l-am inregistrat dupa un turneu. Terry Date era foarte interesat de acest album si s-a oferit sa-l produca pe gratis. Un astfel de produs costa aproape 200.000 de dolari. Iar noi nu avem acesti bani.'

McKagan a lansat in data de 19 aprilie un nou album Duff McKagan's Loaded, intitulat The Taking, disponibil via Eagle Rock Entertainment.

Sursa www.metalhead.ro 

Si multe alte stiri pe care nu o sa le copy-paste-ez eu de aici, ci va dau link-ul:
http://www.metalhead.ro/stiri/




Keep Bon Joving! Is good to be back, btw.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu