marți, 26 aprilie 2011

3 in 1.

Prima stire:
Sebastian Bach a intrat recent in studio alaturi de Nick Sterling, Bobby Jarzombek si Bob Marlette (Black Sabbath, Shinedown, Atreyu, Filter) pentru a inregistra un nou album ce va fi lansat in aceasta toamna via Frontiers Records.
 'Avem deja opt piese mixate! Nu va pot spune cat de bine suna! Curat, clar, tare, groovy, heavy! Totul suna mult mai bine decat credeam!' declara artistul.

'Urasc sa fac comparatii insa jur ca Nick Sterling trage o linie intre Rage Against The Machine si The Who, putin si din Black Sabbath. Ne asiguram ca vom lansa un CD melodic, heavy, plin de energie.
Eu una, de abia astept toamna :D

A doua stire:
Duff McKagan vrea sa cante cu Prince. Si eu care ziceam ca Prince este un gay imitator a lui Michael Jackson care are melodii frumoase din intamplare.. Da, se pare ca m-am inselat.
'As vrea sa cant cu Prince. Am cantat pe un album Iggy Pop..extraordinar. Am cantat cu Steve Jones, este chitaristul meu preferat. Prince este probabil cea mai mare influenta pentru mine. Am avut ocazia de a-l cunoaste de cateva ori insa n-am scoate o vorba, eram blocat.'

'Ar fi extraordinar sa colaboram. Niciodata nu am stat sa ma gandesc la asa ceva insa sper ca intr-o zi se va intampla.' a declarat artistul.

Stire 3 
Metallica se intorc in studio alaturi de Rick Rubin
Citit intreaga stire pe metalhead: Aci!






Keep Rocking!
Keep Newsing! 
Keep BonJoving!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu