sâmbătă, 30 aprilie 2011

Keep the faith!

Ei da, acum chiar merge melodia asta!
Solo?

Dupa ce acum vreo 2 zile am ajuns de la scoala suparata si posomorata dupa un test la fizica, la care cel mai probabil o sa iau 4 , vad o stire si mai deprimanta: Richie Sambora s-a internat miercuri la dezalcoolizare si nu se stie ce se va intampla cu concertele ce urmeaza din Europa si SUA .
 Normal, mi-au dat si lacrimile la gandul ca s-ar putea anula un concert pe care il astept de atatia ani, si toate cunostinele incercau sa ma faca sa ma simt mai bine. Nu au reusit. Apoi am scris pe blog ceva urat, dar totusi cenzurat [prima data am scris necenzurat si mi-am dat seama ca parca arata prea urat cuvatul. stiti voi, cel care incepe cu p, continua cu u si se termina in la. Da, urat cuvant.], apoi m-am mai calmat cand am vazut pe pagina de facebook a trupei un mesaj care rezumat suna asa: il sprijinim pe Richie, dar concertele contiuna.
Acum sa explic de ce am pus keep the faith in titlu. Pai cum de ce? Voi ati observat cat ii tine de exemplu pe Lindsay Lohan sau pe Charlie Sheen la dezintoxicare? Maximum 2 saptamani! Stiti peste cat timp este concertul din Romania? Peste exact 72 de zile. Aia inseamna 2 luni jumate. Aia inseamna ca, cu putin noroc, formatia o sa vina la noi in varianta completa pentru ca Bon Jovi inseamna toti: Jon, Richie, David si Tico.

Deci eu zic ca o sa-l vad pe Richie la vara . Voi?

Ps: am uitat sa mentionez ca apreciez initiativa lui Richie de a face ceva pentru sanatatea lui, pentru el. Sa nu uitam ca sunt atatea artisti care au murit de supradoze sau ciroze sau cancere la pancreas cauzate de alcool [de exemplu Patrick Swayze care, nu stiu daca ati vazut, dar si juca, si dansa, si canta nu bine, extrem de bine, si cu toate astea s-a dus.]



Keep BonJoving!

2 comentarii:

  1. Da,da au declarat ca trupa va continua si in America,Europa concertele fara Richie...din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai am spus ca e rezumat :))
    Nu am mai copy-paste tot pentru ca, si asa, fanii au citit deja stirea.

    RăspundețiȘtergere