duminică, 10 aprilie 2011

Scrisoare catre Iepuras!

Dlagul meu iepulaș,
Te log eu flumos de tot, adu-mi un CD de la Bon Jovi. Nu-mi pasă de toate ouăle de ciocolată pe care mi le aduci în fiecale an, nu-mi pasă nici de păpușile Spidel-Man de cale știu că ți-a zis tata. Tot ce eu vleau este acel cd pentlu că este foalte flumos. Te log iepulilă, să nu-ți pese nici de faptul ca moș Claciun mi-a zis că sunt plea mic de muzica asta si ca n-al tlebui să ma iau după Mimi, ci al tlebui sa ascult muzică de copii. Nu ma iau după ea! Te log spune-le asta lui mama si tata. Te log iepulașule, te log mult adu-mi cd-ul acela!

Asta este scrisoarea lui Eduard, micul meu nepotel [e de fapt verisorul meu primar dar fiind mai mic imi place sa zic ca e nepotelul meu], de 5 ani, cu un IQ ,probabil, mai dezvoltat chiar si decat al meu, scrisoare catre Iepuras.
Mama lui, Sara, m-a sunat ieri disperata si nervoasa si mi-a reprosat ca-l invat la muzica mea. Muzica mea? E muzica lui Bon Jovi [!], dar ma rog. Si, cum spuneam, m-a sunat disperata si mi-a zis:
 -Te rog frumos, te implor, cumpara-i lui Eduard, de Paste, un cd cu Bon Jovi, nu conteaza care, un cd, oricare, pentru ca ma inebuneste. Are 5 ani si da din cap pe aici pe muzica rock. Crezi ca e normal? Macar Bon Jovi nu sunt asa de "hard", dar eu nu am habar de unde sa-i iau cd-ul ala! Nici macar nu stiu unde se vand cd-uri la Mall! Eduard a zis sa mergem la Diverta ca acolo is, dar n-am gasit. Te rog i-ai tu si adu-mi-l cand vii la noi!
-Ok..


Deci, cum sa nu fiu mandra de un asa nepot? La 5 ani viseaza la Bon Jovi. Eu la 5 ani de abia auzisem de Madonna!
Doamne cat imi iubesc nepotul!

PS: In orasul meu, nu am gasit nici macar o pana de chitara cand am avut nevoie. In orasul lor, este cate un magazin de muzica pe fiecare strada, si totusi Sara nu stie de unde sa ia un CD! Nu vreau sa ajung ca ea cand o sa am 40 de ani!
PS2: De fapt, ei chiar aveau disk-uri cu Bon Jovi din tineretea lor [unghiul meu si Sara], dar nu aveau pick-up, asa ca am luat eu disk-urile si le-am ascultat la pick-up-ul meu. Deci, modesta cum sunt, trebuie sa ma laud cu disk-ul meu Slippery When Wet! [disk, nu cd!]




PS3: In scrisoare scrie cu l, in loc de r, pentru ca nu poate sa pronunte r-ul. Ca sa ma laud, eu la 5 ani puteam, la 4 jumate in schimb, nu.

PS4: Eu sunt Mimi. Asa imi spune el. [si nu numai =))]



Keep BonJoving, no matter how young [or old] you are!

6 comentarii: