marți, 26 iulie 2011

Scurt!

Atentie!!! Postare scurta!
Inainte sa va ingrijorez, sunt foarte bine! Am depresie post concertica (inca) dar imi va trece cu timpul. Pot sa spun ca mi-am implinit scopul cu Bon Jovi, adica mai mult de jumatate din formatia s-a holbat la mine la concert. Acum scriu dintr-un internet cafe din Germania [se uita un tip destul de dubios la mine... bine, si eu umplu prin internet cafe-uri la ora asta... oricum, sper sa nu ma violeze, sau sa-mi dea in cap...].
La 3 zile dupa concert am plecat si inca tot nu m-am intors. Cand voi ajunge in camera mea plina de postere care imi ofera inspiratie voi scrie mai mult, dar pana atunci va las doar cu un video de la concert. Observati va rog, cum incepand cu minutul 4, secunda 52 se holbeaza de-a dreptul Jon la mine! Nu eu am filmat, eram prea exaltata si sa stiu cum ma cheama, dar in fine poveste lunga si cum am ajuns eu din al doilea, in primul rand. Mai am gasit si alte video-uri in care sunt privita de Jon, dar le voi pune cand ajung acasa..in Germania asta pur si simplu nu ma plictisesc! Oricum, pana atunci, salve!



Ps: click pe cuvantul video pt video-ul promis. :D

Keep BonJoving!


ps*: stiu ca a au trecut 2 saptamani de la concert, dar daca numai acum m-am trezit si eu ca ar trebui sa scriu ceva pe blog, ce sa fac? Macar in timpul asta mi-am perfectionat cantatul la chitara :>
Anyway, see you in Romania! Love ya!

Un comentariu:

  1. Superb concertul! Băi, cred c-ai avut noroc să te vadă Jon, că io ţineam o pancartă, şi la mine nu s-a uitat! Sau poate s-a uitat şi nu am văzut.
    By the way, am şi eu un blog, şi acolo am scris despre asta! Să-mi zici ce părere ai!
    http://punkislivingdead.blogspot.com/2011/07/concertul-bon-jovi.html

    RăspundețiȘtergere