marți, 5 iulie 2011

Şi totuşi, ce iubesc?

Mai multe. Printre versurile trupei preferate, armoniile chitării mele şi animăluţele mele, mai am îmi plac şi alte lucruri.
  • mirosul lemnului proaspăt tăiat
  • mirosul ierbii proaspăt tăiate
  • mirosul curţii şi a grădinii după o ploaie scurtă şi rapidă de vară
  • blugii mei tre-sfert largi şi moi
  • mandarinele 
  • berea
  • ciocolata (dar sunt alergică la ea )
  • pizza patru sezoane gătită într-o mică pizzerie din Sighişoara (cred că acolo am mâncat cea mai bună pizza!)
  • mirosul ceaiului cu ness în zilele geroase de vară
  • fluturii din stomac când văd un draguţ băiat cu plete şi tricou cu una din trupele mele preferate
  • sentimentul de satisfacţie pe care îl am când mă răzbun pe cineva 
  • să fac fotografii
  • să râd ca disperata cu cei mai buni prieteni când ieşim în al nostru club/bar în care baga doar muzică rock
  • să citesc (poezii, romane, ştiri, reviste, orice!)
  • să scriu (pe blog, compuneri, cărţi, orice!)
  • să mă holbez la poze cu rock-star-urile mele preferate
  • călătoriile lungi cu trenul sau autobuzul, în care ajung să mă împrietenesc cu tot vagonul până la destinaţie
Eh, cam atât. Dacă am omis ceva, greşeala mea.

Ştiu că ultimele postări nu prea au legătură cu blogul de până acum, dar sunt aşa pentru cunoaştere şi auto-cunoaştere.

Keep BonJoving!

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu