vineri, 8 iulie 2011

O ultimă postare..

Înainte să întru în comă! De ce? Pai pentru că peste câteva ore decolez spre Bucureşti de unde, când (dacă) mă voi întoarce o să fiu cu amintirile de la concertul Bon Jovi stocate în cap! Spun dacă pentru că există o probabilitate de 99.90% să fac infarct la concert.(le ştiţi pe alea de leşinau la concertul lui Michael Jackson, nu? Cam aşa voi fi şi eu..
Deci şi prin urmare, în cazul în care nu voi publica nimic pe blog în următoarele 7 zile, înseamnă că le ţin companie lui Kurt Cobain şi lui Freddie Mercury. Dacă scriu ceva, dar nu veţi putea distinge ce am vrut să zic, înseamnă că voi fi prea entuziasmată de concert.
Ei cam atât!
Ă, terminat!

Keep BonJoving!
See you in a week!

5 comentarii:

  1. Cred că e nasol să nu stai în Bucureşti/Ilfov, pentru că în capitală se ţin cele mai tari evenimente rock!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Radu
    Nici n-ai idee cât de enervant e că dacă vreau să merg la un concert, pe lângă bilet trebuie să pun şi costul biletului de tren, adică vreo 80 de lei.
    Din cauza asta am pierdut eu concerte ca Metallica, AC/DC.. :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Cââât de ciudă îmi este că n-am ajuns :(( Damn! Dar sper că Jon se va ţine de cuvânt şi va reveni cât mai curând posibil. Let's hope so...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahh se pare ca nu te-ai intors:|
    Zi-mi ca n-ai muriiiit:(

    RăspundețiȘtergere