sâmbătă, 2 iulie 2011

Turning a page..

Poate zilele de vară care mi-au invadat cu sau fără permisiune sufletul sunt de vină, sau poate doar cartea de poezi aşezată pe noptieră, dar în ultima vreme mă simt... bine. Nu că înainte eram emo şi toata viaţa mea era jale şi plânsete, dar de când a venit vara, vacanţa şi am descoperit că cititul nu te omoară, ba chiar te relaxează, mă simt într-un fel.. hippie.
Până acum nu am apreciat natura, florile, norocul pe care îl am ca atunci când sunt tristă sau demoralizată, pot pur si simplu să îmi iau chitara, să mă aşez pe iarba la umbra bătrânului nuc din grădină şi să cânt.
Nu ştiu dacă am menţionat până acum, dar ador animalele. Am 8 pisicuţe, o căţeluşă şi sunt mândră de fiecare în parte. Nu atât de mândră aş putea spune. Am realizat că de când am internet, respectiv laptop, aproape că nu mi-am mai atins căţeluşa, cu excepţia momentelor când îi trăgeam un şut în fund să se dea jos din fotoliu ca să stau eu.(ps: stau la casă deci vă imaginaţi că trăiesc cu 9 vietăţi într-un metru pătrat dintr-o garsonieră)
Nu ştiu dacă am menţionat până acum, dar ador ciocolata. Destinul mi-a tras o palmă aşa, demna de oscar, şi am devenit alergică la ciocolată.. sau la ceva din ea, nici chiar doctorii nu ştiu sigur.
Nu ştiu dacă am menţionat până acum, dar ador ploile liniştite, vara, cănd razele de soare fac un dans sincron cu picăturile de ploaie. Din nou, nu am şansa să ma bucur de astfel de ploi pentru că de abia mi-am revenit dintr-o răceală serioasă.
Ce mai ador? Muzica. Şi sunt convinsă că am spus asta de 525838523653265385326 de ori până acum.


Oricum, în ultima vreme m-am schimbat. De asta nici nu am mai postat nimic de atâta timp. Am petrecut mai mult timp cu animăluşele mele, am ieşit mai des la suc cu prietenii mei, în fond, de ce să fiu un computer-addict când viaţa e scurtă şi afară este atât de frumos şi de plin de posibilităţi.

Pentru a avea totuşi legătură cu titlul blog-ului, trebuie să bag şi ceva despre Bon Jovi, nu? Ce să zic mai mult decât că mai sunt 8 zile până la concertul anului? Şiiiiiiiiiiii să fiţi pe vază marţi şi să cumpăraţi gazeta sportului.


Keep BonJoving!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu