duminică, 19 iunie 2011

Top 10 Guns N`Roses, mâine.

Mâine este top 10 Guns N`Roses, normal, pe Vh1.
Și, pentru că este o posibilitate destul de mare să nu fiu de acord cu top-ul făcut de ei, voi face eu, propriul meu top 10 Guns N`Roses.

 Click pentru link-uri.

10.Knocking on heaven's door.

9. Civil war.

8. You could be mine

7.Yesterdays.

6.Sweet child o`mine (da, vedeți bine, este pe locul 6, nu 1)

5.November rain.

4.Patience. (numai eu știu cât mi-am chinuit 2 luni degetele să o învăț la chitară :-) )

3.Welcome to the jungle.


2.Don`t cry.


1.Paradise city.

Ei, da, ăsta e top-ul meu. Acum mor de curiozitate să-l văd pe cel „oficial”.

Cu ocazia acestei postări vreau să menționez că ieri a fost ziua lui Dizzy Reed și a lui Paul Mccartney.
La muuuuuuulți ani!

 Keep BonJoving!
Keep GunsN`Rosing!

Un comentariu: