joi, 2 iunie 2011

Rockstars tattoos!

Din seria rockstars things. Am zis wives, am zis smiles, am zis naked, urmeaza... tatuajeeeeeeee! Da, exact lucru acela despre care m-au luat la o discutie foarte serioasa parintii [si nu ma refer la sex]: "Xo, daca iti faci tatuaj, jur ca nu mai esti fiica mea!"
Ok, poate am exagerat eu putin, dar asta era esenta!
Deci, let`s get to some real work and start with...

1. Jon Bon Jovi!
Cine nu vrea un tatuaj ca a lui? Ma refer la cel cu Superman. De fapt, asa au aflat parintii ca vreau tatuaj. Mi-am facut programare la "magazin" [nu-mi vine acum cuvantul] de tatuaje, si mama tatuatorului [sau cum se cheama cel care tatueaza] s-a dovedit a fi dermatoloaga mea. Adica tanti aia la care am fost cand mi-a crescut suspicios de mult o alunita. Anyway, uitati tatuajul.[bonus, caciula ]



Si cum orice rocker ce se respecta are 2 tatuaje..

















2. Slash.. si Fergie?!?!?!
Fiecare cu tatuajul lui. Slash are:




















Si de ce am zis Fergie? Pentru ca asta imi va fi cadoul de 18 ani. Si eu vreau tatuaj din asta! Daca acum nu se poate, mai astept putin..
mda, aia-s doi sani.
 3.Axl Rose. Ziceam de Jon ca are doua? Well, Axl are mai multe..






4. Sebastian Bach. [daca ar fi sa am ceva scris pe vecie pe mine, asta as avea!]

Youth gone wild.
 5. Steven Tyler




6.Ozzy, of course, Osbourne.


















 7.James Hetfield


















8.Paul Stanley

















9.Dee Snider















10.Van Halen


















Deciiiiii:
Keep BonJoving!
Keep Tattooing!

PS:
1. Nu mai folosesc diacritice. Macar asta sa fie diferit intre blog-ul meu si caietele mele. [pana si caietele mele sunt pline de poze cu starurui rock deci..]
2. Stiu ca nu am mai scris de muuuult timp, dar lipsa de imaginatie m-a lovit pana si pe mine. Mi-am spus ca nu are rost ca copiez stiri de pe metalhead.ro si sa le scriu aici asa ca asta a fot prima idee mai originala care mi-a venit.
3. Sper sa va placa tatuajele! :)

5 comentarii:

  1. Doamne ce scump e Van Halen in poza asta:|
    Whatever...urmeaza sa fac si eu un "top" cu cele mai nereusite tatuaje CU rock staruri...doar asa sa nu zici ca am copiat:)

    RăspundețiȘtergere
  2. http://swoonworthy.net/wp-content/uploads/2011/03/jon-bon-jovi.jpg
    Uite ca mai e unu:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Diacriticele îi fac pe mai mulţi să înţeleagă.Dacă ai renunţat la ele,e ca şi cum te-ai fi prostit.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Silviu
    Da, am cam revenit la ele după ce mi-am dat seama că am scris fără ele într-un proiect și nu am luat notă maximă din cauza asta :))
    Și stai liniștit, oricum inteligența mea nu stă în niște diacritice.

    RăspundețiȘtergere
  5. De fapt Slash mai are 3 tatuaje pe spate:)

    RăspundețiȘtergere