sâmbătă, 18 iunie 2011

Holy holiday!

Yeah baby!? This is the moment, this is it!
Mă refer, of course, la vacanță. Chiar dacă practic, este vacanță doar de ieri, teoretic nu am mai fost la școală de o săptămână. (Aici nu dați vina doar pe mine, are și Alice Cooper partea s-a de vină.)
Că tot ziceam de Alice Cooper și de vacanță, dupa cum bine știți (sau ar trebui să știți) acesta a susținut un concert (sau a pus în scenă un film horror), marți, la București. I was there!
Eu și încă vreo 2499 de oameni. Mie mi se părea că sunt mai mulți, dar în fine. Nu o să mă apuc acum să povestesc concertul pentru că, oricum, cunoscătorii ori au fost la el, ori au citit un rezumat ca ăsta.
Legătura dintre concert și vacanță? School`s out!


A doua chiestie de care vreau să mă leg azi, concertul Bon Jovi din Munchen. Dacă nu l-ați urmărit live pe site-ul trupei sau pe pagina lor de Facebook, Youtube is there for you!



Concertul propriu-zis începe în jurul minutului 17.
Și breaking news!  La concertul sold-out de aseară din Helsinki, Jon Bon Jovi și-a sucit glezna. Purtătorii de cuvânt al trupei au declarat că acest incident nu va afecta concertele următoare. Să sperăm că are dreptate și că Jon se simte bine.

PS: Here i am, rock you like a hurricane! (Știi la ce mă refer dacă ai urmărit înregistrarea din Munchen )

Keep enjoying you holy holiday!
Keep BonJoving!

PPS: VACANȚĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu