joi, 17 martie 2011

Stire Guns'N'Rose.

    Pentru ca sunt a doua mea trupa preferata, si pentru ca Slash este al doilea meu chitarist preferat, dupa Richie Sambora nu pot sa ma abtin de la a nu posta asta oe blog. Prin asta ma refer la o stire noua, conform careia Slash in acuza pe Axl Rose [pe buna dreptate] pentru destramarea formatiei initale Guns'n'Roses.

'Sunt constient ca pe aceasta planeta exista milioane de oameni ce isi doresc o reuniune in formula clasica Guns N Roses. Au trecut 15, 16 ani. Nimeni din formula originala nu a venit cu ideea de a ne reuni, cel putin nu un efort real.'

'In plus, este vorba de Axl Rose. El este motivul pentru care nu mai exista Guns N Roses. N-am ce face, am renuntat din acelasi motiv ca si ceilalti. Asa ca este problema lui.' explica Slash.

Am o cariera solo, am un album si o trupa de succes, lucrez deja la al doilea disc. Ca artist solo am incercat sa compun o muzica decenta. Nu sunt un chitarist tehnic. Ii admir, sunt extraordinari ca muzicieni...eu insa tanjesc dupa continutul emotional si melodic. Vreau sa simt muzica atunci cand o cant.'

Inca in turneu pentru promovarea albumului sau solo, Slash lucreaza la un nou material de studio.

'Sunt in turneu cu un fel de studio mobil si lucrez la material pe care il voi inregistra cu Myles. Cred ca il vom lansa la inceputul anului viitor.' declara Slash pentru Bangkok Post.



PS: ar fi o ironie sa inchei ca de obicei cu Keep BonJoving asa ca... Keep Guns'n'Roseing.

2 comentarii:

  1. Buna,nu te supara (prea tare) ca iti da' se scrie
    Guns N'Roses(acolo la titlu);)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma supar.
    Merci ca mi`ai zis
    Altfel nici nu observam :))

    RăspundețiȘtergere