sâmbătă, 12 martie 2011

O zi la scoala in tricou cu Jon Bon Jovi.

      Imi iau tricoul favorit, un tricou negru cu o poza mareeee a lui Jon si cu scris mareee Jon Bon Jovi si in fata si in spate, un hanorac peste si plec la scoala.
Ma uit la ceas.. 11:49.
La 12:53 pleaca trenu care ma duce la gara, alerg, opreste trenu` special sa intru` eu, am noroc.
    Prima ora, mate, nimeni nu observa nimic, doar colega mea de banca la care nu am putut sa nu ma laud.
     A doua ora. In pauza ma duc sa imi vizitez cea mai buna prietena din alta clasa. Pe hol: 3 baieti pe care ii stiu, 2 fete pe care le stiu si una pe care nu o stiu ma acosteaza: ce tricou misto!
   Bine..... trec mai departe. Ajung in clasa ei, is hiperactiva de fericire.
      Plec ca se suna, intarzi la ora mea, ma impiedic cand intru in clasa, dar nu pic, cu ocazia asta intru dupa profesor adica ma baga toata lumea in seama, toti incep: ce tricou misto, nu stiu ce.
  Incepe a nu stiu cata ora, dau test la info, nu mi`am invatat eu prea mult, dar stiu la test.
    Pana acum numai noroace.
     Bunnnnnnnnnnnn, plec de la scoala, merg acasa, la satana de sosea nationala de langa unde stau erau sa ma calce 3 masini darrrrrrrr, nu m`au calcat. Al 4`lea noroc.
   Purtati tricouri cu Bon Jovi, poarta noroc.

6 comentarii:

  1. Ok...e stupid ca intreb dar, de unde ai luat tricoul? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e stupid deloc :))
    Si eu am tot cautat prin magazine si tot online am ajuns sa`mi iau.
    Site`ul de unde mi`am luat eu e asta

    http://www.bestial.ro/index.php?section=search&word=bon%20jovi&limit=2

    Sper sa iti iei si tu! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu ţi-ai luat tricoul doar ca să te observe cineva?Uau.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristian.
    ăă..nu.. mi-am luat tricoul pentru că sunt fană. Și mi-a plăcut că am descoperit cu ocazia asta și alți fani Bon Jovi de la mine din școală.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce tare!! si eu am acelasi tricou doar ca e foarte mare de mne si il port numai in casa.
    btw..ai fost la concert?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim
    Normal că am fost la concert :x
    Nu l-aş fi ratat pentru nimic în lume
    Am şi scris o postare despre asta. Check it out! ;)

    RăspundețiȘtergere