marți, 10 mai 2011

Un Steven despre alt Steven.

Steven Tyler e cel mai dotat rocker. Si nu ma refer la voce" Nu eu am zis asta! Steven Adler a zis-o.

"Acele pilule pentru marire nu functioneaza. Le-am incercat! Am vazut «instrumentul» lui Steven Tyler. Dupa asa ceva, ma consider norocos ca inca mai pot sa-mi dau jos hainele de pe mine. Am fost devastat!", a declarat Steven Adler. Steven Tyler nu a fost niciodata rusinos atunci cand a venit vorba de viata lui sexuala si sustine ca si-a pierdut virginitatea culcandu-se la varsta de sapte ani cu doua gemene.

El sustine, totodata, ca nicio femeie nu a putut sa-i respinga vreodata avansurile sexuale. Rockerul american in varsta de 63 de ani, care a avut doua relatii de durata - cu actrita si modelul Cyrinda Foxe si cu modelul Bebe Buell, mama fiicei sale Liv Tyler - si multe aventuri, a declarat: "Niciodata. Sunt insistent. Sunt foarte senzual, pasionat de ritm si poezie. Femeile simt aceste lucruri".

Mda, asta chiar explica lista impresionanta de iubite pe care le-a avut de-a lungul timpului..

Keep BonJoving!
Keep Rocking!



ps: renunt la diacritice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu