miercuri, 18 mai 2011

Ce tara, don`le!

Vreti sa ma auziti [cititi] injurand? Ok. IMI BAG P*LA IN EA DE ORGANIZARE DE CONCERTE DIN ROMANIA!
Ba?! Ce-i asta fratilor. Mesaj pe Facebook de la eventim:

Fiti pe faza, intr-o jumatate de ora avem vesti bune pentru fanii Bon Jovi.
Trece jumate de ora: 
Va dura putin mai mult de o jumatate de ora, ne cerem scuze. Trebuie sa punem toate detaliile la punct.
Mai trece ceva :
‎700 de norocosi vor sta in fata trupei preferate pe data de 10 iulie in Piata Constitutiei.
O nouă zona va fi construita in fata scenei, numita Diamond Circle, cu o capacitate de 700 de locuri direct in fata scenei.
Pretul unui bilet este 798,8 RON si se va putea achizitiona in exclusivitate prin Eventim.
 
Pai ba organizatorilor! Voi ganditi?! Voi spune exact ce am spus si pe facebook:
Dar nu mi se pare corect! Cand s-au pus in vanzare biletele mi-am luat la Golden Circle cu gandul ca acelea sunt cele mai bune pe care le pot achizitona [ma refer la distanta pana la scena]. Care-i treaba cu astea puse acum, cand toti fanii adevarati Bon Jovi si-au luat deja bilete la golden? 
 
Romania, da!
You know what? Keep Moving away from Romania. This country dosen't deserves us!
And... Keep BonJoving! 
 
 

4 comentarii:

  1. Eu mi-am luat la Normal Circle, ca eram in conflict cu parintii cand mai erau la Golden, dar chiar si asa, toata faza asta dovedeste cum atat organizarea in Romania e de rahat, cat si Romania e la fel. :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Ala la golden cat a costat?
    Si sincera sa fiu singura modalitate dprin care m-as duce la conecrt(acum,ca nu vine Richie)ar fi sa-mi cada un bilet pe masa ...altefel nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. @BrEaTh-Is-NoT-LiFe
    La Golden a fost 300 lei. Si astea la Diamond 800! Astia-s chiar excroci.

    RăspundețiȘtergere
  4. @a
    Cu 500 lei mai mult la aceasi categorie 30 cm. mai in fata?:|
    Da,excrocherie pe bune.

    RăspundețiȘtergere